37 dagar kvar...

tjoo !

Äntligen hemma från skolan, idag va det ett större helvete än vanligt.. Det är fan inte lätt att stå ut när man möter motgångar vart man än vänder sig, bäst att hålla sig i skuggan och klara det på egen hand.. Det är som det är, pigg har jag varit iaf och det är ju ett stort plus! Jag ska fortsätta med morgonpromenad och en ordentlig frukost, ska försöka lägga mig lite tidigare om kvällarna så kommer jag nog bli piggare än piggast. :)


En fråga bara, va tänkte du när du tog på dig det här och gick ut!?


Här får ni min första dagens outfit, har aldrig kört med den förut men här kommer den iaf. Tänkte att jag kan ju passa på att lägga upp en dagens outfit nu när jag la upp en "veckans sämst klädda" så framstår ju min outfit bättre. ;) (linnet är korallfärgat inte oranget som den ser ut på bilden)

Kofta: Veromoda
Linne: H&M
Halsband: Gammelmormors gammla klockur
Flätat skärp: Mammas gammla
Prickig kjol: (En tubtopp som jag använder som kjol) köpt på gina tricot
Armband: Gina tricot och lindex


Nu ska jag och mamma åka in till örebro och kolla på jeans och nått att ha på mig på dopet på lördag. :) Är himla shoppingsugen nu så hoppas jag hittar det jag ska hitta och inte bara massa annat onödigt som det brukar bli när man väl behöver nått. ;P

Pusss och kram , linneaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0