filmtips !

Jag säger bara snyft, alla som inte sett filmen pay it forward se den! Har suttit framför tvn i sängen med laptopen i knäet och torkat tårarna. Jag kan nog till och med säga att det är bland dom bästa filmerna jag nånsinn sett. En film man kan se flera gånger om DET är en bra film. Pay it forward har jag sett ett antal gånger och varje gång klarar jag inte att av att hålla tårarna tillbaka. Alla tycker ju iofs olika, men jag älskar den !

Annars då, helgen har varit underbar. Vädret var ju inget att klaga på direkt. För skönt, kan det inte va så vaarje dag? Och vet ni vad, i helgen satte jag mig  på en motorcykel!? Det trodde jag inte jag skulle göra, jises va det gick undan! Kul va det och jag har nog släppt lite av min berg-och-dal-bane skräck nu! Klarar jag av att åka motorcykel i 200 klarar jag nog av en berg-och-dal-bana med? ;)

Jahopp, ny vecka.. nu drar helvetet igång igen. Orkar inte, men det är bara att ligga i in i det sista nu!

Natti natti , linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0