FYND !

Heej Heej :)
Hoppas allt är bra med er , med mig är allt bra. Nånstans ifrån har jag fått nya krafter och jag räknade precis ut att det bara är 40 dagar kvar i skolan tills vi står där och tar farväl av alla lärare, klasskompisar, skolan allt som har med karlberg och göra. Och jag kan inte säga annat än att jag längtar. Nu gäller det bara att lägga gasen i bott och se till att dagarna rullar så fort som möjligt. Men det blir nog inga problem. :)
Dagarna går redan riktigt fort så med den här farten är det snart sommar. Men än är det faktiskt  inte sommar, dte har precis blivit vår och varför ska alla bli så nojiga för? Så fort solen skiner och värmen börjar komma så klär folk av sig. En tog priset här i helgen! Visst det va varmt, MEN det va en tjej som gick runt i kortkorta jeans shorts och ett linne till det. Hallå? Vad är felet? Det kan fortfarande komma snö vilken dag som helst igen ju? Det va kanske 15 grader i solen men det va vid sju på kvällen jag såg henne gå omkring där i nästan inga kläder alls. Säger bara suck...



Måste ju bara berätta för er om mina tre underbara väskor (på bild här ovan )som kommer hamna på posten om typ två veckor. Jag har gått och sucktat efter dom här länge nu och försökt några gånger tidigare att beställt men då har det inte funkat. Fransväskorna hittade jag på rea och jag visste direkt att jag MÅSTE ha dom! Det står linnea på dom och dom ska bli mina. Tror ni inte att såklart den vinröda som jag blev mest förtjust i säljer slut samma dag jag skulle beställa. Jag gick och deppa i några dagar men gick sen in igen på hm's hemsida för att bara kolla, då finns väskan igen!! :D Jag beställde då direkt alla tre och efter beställningen kollade jag om den fanns kvar, men nepp det gjorde den inte. Så jag fick äran att få den sista. Har aldrig hänt mig förut så måste säga att jag känner mig unik nu. ;P Och en till sak jag måste säga, priset på fransväskorna är helt sjukt. 64.90 ! Snacka om fynd!? Jag har lite planer på att fixa till fransväskorna lite men hur det ska bli det får ni se när jag får hem dom! :)

Nu spurtar klockan iväg så bäst att jaga ikapp den med hjälp av lite sömn!
Sov gott , linneaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0