snabb uppdatering :)

Allt bra med er ? :) själv har jag världens mensvärk och sovit dåligt inatt pga det, fick stanna hemma idag eftersom jag varken kunde gå eller stå. Kändes som nån knivhögg mig i magen imorse och jag trodde verkligen jag skulle avlida, men jag lever fortfarande. Fast det har ju bara börjat så vi får se om jag lever till slutet av veckan. ;P

Det blir dålig uppdatering här eftersom min dator fortfarande inte är lagad. men det har blivit en del shopping på sistone och jag har tänkt att lägga upp bilder men har inte tagit kort än så ni får bilder kanske imorrn. :) Jag va till stockholm igår med skolan och va till riksdagshuset och nått dööötrist medelhavsmuseum! riksdagshuset va lite intresant, fick se när göran hägglund pratade i en debatt bla. ;) En del shopping blev det såklart med. :) Jag höll på att inte åka med till stockholm för försov mig tills det va en kvart kvar till vi skulle samlas på skolan. STRESS! Iväg kom jag iaf och fick sminka mig på bussen vilket inte va det lättaste men det gick. ;) En bra dag blev det iaf.

Mina väskor jag beställde från hm kom idag, så hämtade dom förut :D Är jättenöjd och bilder på dom kommer imorrn med. :)

Det blev en snabb uppdatering men nu ska jag försöka sova
Natti natti , linneaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0