Två flugor i en smäll..

Blev inget örebro idag iaf..
Min kamera som jag lämnade in för reparation för allt för längesen nu har fortfarande inte blivit klar. Både pappa och jag har ringt och mejlat till onoff och frågat när min kamera ska kunna hämtas ut och tre gånger har dom sagt nu att den ska komma vilken dag som helst, jag blir så arg! Kalla det inte service när det inte är det, jag vill ha min kamera nuuuu!! Nu sa dom idag iaf igen att i slutet av den här veckan finns min kamera i örebro färdig att hämta och finns den inte där på fredag då får vi se vad jag hittar på, det är inte en glad linnea som åker in till onoff då iaf, det är en sak som är säker! Håll tummarna för onoff säger jag bara.. Aja, så mamma och jag väntar tills på fredag då åker vi in och tar två flugor i en smäll. ;)

Nu ska jag ringa anna och vi ska ta en kvällspromis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0