Det finns inget mer att säga..

Hur kunde du? Hur kunde du svika mig såhär igen? Du är inte förlåten och det kommer du aldrig att bli, det är bara att inse. Du gjorde dina val, det var såhär dom slutade.. Ingen ska behöva lida på grund av någon annans dåliga val. Du har låtit inte bara mig lida men nu har jag lidit tillräckligt. Mer tänker jag inte ta, mer kan jag inte ta. Känslan jag har i mitt bröst tär på mig. Du har satt en kniv i mitt hjärta, den kniven drar jag nu ut och slänger bort för gott. Såret kommer bli svårt att läka men det får ta den tid det tar..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej men vad är det nu som har hänt? :( <3

2009-04-25 @ 00:52:33
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Petra

Stå på dig tjejen, du klarar allt! Så envis som du är kommer det snart kännas bättre. Jag finns här, det vet du, natt som dag. Får ses o snacka till helgen hoppas jag! :)<3

2009-04-28 @ 13:56:55
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0