Torsdag ..





Softaste dagen! Snacka om en underbar skoldag. Vi hade ingen biologi imorse (fick reda på det igår) Och sen efter biologin skulle vi haft engelska men där har vi samlat ihop till en lektion som vi får välja bort när vi vill. Så majoriteten tyckte att vi skulle plocka bort den lektionen idag så vi började klockan 10.00 idag istället för 8.00. Då hade vi ett dubbelpass i so sen en och en halv timmas hål. Då åkte jag hem till mormor och käkade där, fick en jättegod thailändskaktig rätt (kyckling, wook och ris) Supergott va det! Och sen fick jag 600 kronor till stockholm med, för att jag tagit hand om posten och så under sommaren. Så det tackar jag för. Fick ju mer än va jag förväntade mig och då blir man alltid glad, det är bättre att ha låga förhoppningar för då blir man ännu gladare när det blir bättre än va man trott. ;) Sen va det tillbaka till skolan för en mattelektionen och sen efter den slutade vi. Ingen dag att klaga på direkt. Och det va så skönt att va utvilad i skolan för en gångs skull, fick nio timmars sömn emot sex timmar som det brukar bli, lite skillnad. Nu ska jag dra igång med so-arbetet som ska va inlämnat imorgon, sen måste jag plugga till biologiprovet med. Och ikväll är det agilitykurs, jag och amanda ska vara assistenter till en nybörjargrupp. Det ska bli jättekul! :) Skriver säkert nån rad senare ikväll.

Puss på er! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

oj då, här var det segt med blogginlägg igen ;)

2008-09-07 @ 20:23:29
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0