Bättre sent än aldrig ..



                                                                                                                                                          Foto: Linnea
Heej på er!

Förlåt för en dålig uppdatering idag. Jag som har varit så duktig och skrivit så mycket och ofta på senaste. Jag har verkligen börjat komma igång i bloggvärlden nu. ;) Det är kul! Älskar att blogga och läsa andras. Men idag har jag haft en dålig och jobbig dag. Tänker inte gå in på det för det gör bara att jag tar upp allt igen och mår dåligt igen och dessutom är det inget kul för er att läsa. Så jag lovar, jag ska inte tynga ner er med det. ;P
Måste bara skriva att idrottslektionen idag va den roligaste och bästa på länge. Vi spelade basket turnering. Vi hade fyra lag med fyra spelare i. Jag hamnade med frida s, michelle och magnus. Teamwork på högsta nivå! Vi spelade riktigt bra, vi peppade varann, alla passade alla och vi gjorde mål. Vi vann mot alla lagen vi mötte förutom ett som det blev lika. För att skryta lite.. ;) Men jösses va varma vi blev, och när man blir varm blir man inte bara svettig utan också rööd. Skitkul när man har brottom till nästa lektion och va illröd i facet. ;) Men men, kämpar man så ska det synas med.
När jag kom hem från skolan idag så kändes allt pissigt och jag va deppig, jag la mig i mammas och pappas säng och kollade på tv och läste iform. Blev trött så la mig och blundade och somnade såklart. Vaknade inte förrns tjugo i sju. :/ känner mig ju rätt pigg nu så får se om jag kommer somna när jag lägger mig om en stund. Imorgon blir det åtorpsmarken med frida. Vi åker dit med mormor och conny men går sen själva. Det blir mysigt, marknader är så mysiga på nått sätt. :) Sen senare åker jag, frida och malin in till filmstaden i örebro och går på bio. Vi ska se Patrik 1,5. Den har fått bra kritik så hoppas den är bra, jag tror inte det är en "biofilm" men vi får se. Skriver imorgon va jag tyckte. Det blir nog en riktig toppendag imorgon. Nu ska jag läsa mina bloggar jag har span på sen ska jag sova.

Puss på er ! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0