Struntprat ..





Hallå där! :)

Sitter och pluggar so för fullt men måste få komma bort ett tag, min hjärna behöver få ut lite övrigt så jag kan ta in mer sen. ;) Jag funderar på om jag ska börja gå upp en timma tidigare varje morgon och gå ut och gå. Det borde va en bra början på dagen, tror ni inte det? Börja dagen med frisk luft och lite motion. Det är ju bara det, kommer jag klara av att gå upp morgonen vid halv sex? :S Tvek på den.. Men jag kan ju ge det ett fösök iaf. Ska försöka se till att jag hamnar i säng vid nio halv tio ikväll, önska mig lycka till! ;P Nej men hur va det, allt går bara man vill? Visst? ;) Min skiss blev sådär, svårt att få till bladen men jag tror att med lite färg i sen kommer den bli härlig, hoppas på det. Egentligen kanske jag inte borde ha så detaljerade blad och börja med färgen direkt? Hm.. Får klura på den tror jag. Imorgon är det bild, då får jag måla mera! :D haha..
I helgen tror jag det blir lagomt att ge sig ut på en "fotorunda" och få några härliga höstbilder. :) Då har nog träden bytt färg. Hoppas på det. Annars vet jag inte vad som händer i helgen, kanske ska träffa Anna men får se. Jag är sugen på bio i helgen. :) Nån som har lust att hänga med om det går en bra film? :) Ni är dåliga på att kommentera så visa nu att ni läser, för jag ser er allt på statistiken att ni hänger med i min blogg, så ni kommer inte undan. Men fortsätt med det, kul att ha många läsare och fler ska det bli så om ni gillar min blogg va inte rädda för att tipsa om den för de runt omkring er. :)
Neeh.. Nu tror jag att jag lämnar so:n för idag och går vidare på matten, sen blir det idol snart. Det får ni inte missa. Va svårt det är förresten, jag vill ju se top model med, men det är ju antingen eller och idol går före (svenne rakt igenom) hahaa.. nej nu ska jag ge mig, jag bara tjatar och tjatar. ;)

Puss på er! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Frida

jaha hehe då förtsår jag. Det är en klänning ser ju ut som en kjol och ett linnea :) <3

2008-09-23 @ 20:33:09
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/
Postat av: Kenza

svar: küsse är ju ett helt annat ord. det betyder kyssar.

2008-09-24 @ 17:41:16
URL: http://KENZAS.se
Postat av: Malin

Hihi e Kenza o läser din blogg? hihi ska du ta över bloggvärlden sis?! Puss op kram på dig o fortsätt skriva bra blogg! Bra så ja vet vad som händer när man inte är med hela tiden!

2008-09-24 @ 19:24:48
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0