Vad ska jag säga? vad ska jag skriva?

De rätta orden just nu för min tillvaro är att allt är fucked up! Allt är upp och ner och hit och dit.. Fan, jag känner att jag tappar kontrollen över allt nu, är inte van med det. :S Hjälp mig!

You can't hurry love No, you'll just have to wait
love don't come easy But I keep on waitin'
Anticipating for that soft voice To talk to me at night
For some tender arms To hold me tight
I keep waiting, Keep on waitin' for that day
But
it ain't easy

I need love, love to ease my mind
I need to find, find someone to call mine

För övrigt har det varit en bra dag, tack vare alla mina underbara vänner som förgyller min vardag i skolan! Utan er hade jag inte klarat detta. <3 TACK! I helgen och under lovet ska allt vara glömt, jag ska tagga till och bara njuta av livet! Inget ska hålla mig tillbaka i helgen, ni som känner mig vet att jag inte är nån tillbaka lutad person när det gäller att hitta på saker, och nu när jag känner att jag verkligen ska röja järnet då jävlar! ;)

Ha det ! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du var ju glad igår sa du ju till mig :S och nu är allt fucked up ??

2008-10-24 @ 12:25:57
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och lägg gärna till den som en av dina favoriter :)

2008-10-24 @ 12:30:40
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0