Im sorry, but "idon't wanna have a drink with you"

"you are so charming beautiful sexy hot gorgeous adorable breath taking, sorry I just cant find the right words!!...I would walk through fire swim across oceans and climb the higest mountain just to be with you.and I would sacrifice no matter what, because in the end I know you worht it all and I would find a true reason to live for...we only live once and I wanna live and enjoy my life to the fullest everyday!! please join me!!!! (wayne dot donovan at ********** dot com)0761309867"

Hahah, jag bara skrattar. Gick in på facebook nu och fick se att jag hade nya filrtar. Oftast är det 25+ killar som flirtar med en, va tror dom egentligen? Usch, pedofiler! Fast har ju fått några unga flirtar med och säger bara mums på dom synd bara att alla ska bo i stockholm, jag får flytta helt enkelt för att hitta en kille. ;) Men det är lite kul iaf när man får sånna här brev, men är inte det där ett svenskt nummer? :/ Och den här killen har skickat mer meddelanden , sorry grabben men "idon´t wanna have a drink with you" ;) 

Nu ska jag lägga mig och kolla på a shoot at love :)

Sovgott! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0