Bästa systern man kan ha <3



Jag har världens bästa syster! Jag är så tacksam att jag fick möjligheten att ha henne i mitt liv. Hon är underbar på alla sätt och jag kan dela i stort sätt allt med henne. Inte förrns jag va 10 år fick jag reda på att jag hade en halvsyster och en halvbror. Jag har hört många tolkningar på varför jag inte fått träffat dom tidigare och jag vet väll inte riktigt vad jag ska tro på. Men enligt min egna tolkning så verkar mamman till malin och mattias helt knäpp. Hon ville inte att pappa skulle få träffa dom och hon flyttade till örebro med dom. Malin och mattias har självklart också fått hört hur hemsk pappa är och hon lyckades få dom att nästintill hata honom. Så i många år levde de på och tänkte inte på pappa, men när malin bestämde sig för att flytta till karlstad där hon träffat Jimmy så skickade hon ett flyttkort till pappa som valde att kontakta henne. Så de träffades och vi har sen dess haft  kontakt med henne och jimmy. Hon har ju nu insett med att pappa inte alls va så hemsk som hennes mamma sagt och hon har fått hört hans verision med. Men jag har fortfarande inte träffat Mattias, han bor kvar hos sin mamma i örebro och så länge han gör det så får han inte träffa pappa eller oss. Men malin har sagt att han är väldigt nyfiken på oss och att han nån gång kommer träffa oss. Jag ser fram emot den dagen. När jag va mindre drömde jag att jag hade både en stora syster och en storebror, och tänk, idag har jag det. I början när jag träffade malin kändes det konstigt. Men det är inte så konstigt, en helt främmande människa kommer in i ens liv och som redan då står en väldigt nära utan att veta vem det är. Det är en konstig situation. Men sen släppte det och idag är det inget som känns konstigt mellan oss. Hon är helt enkelt den bästa syster man kan ha, jag vet att hon finns där och med henne kan jag verkligen prata om saker man inte kan med alla. Jag är så glad att hon valde att kontakta pappa, annars hade jag aldrig träffat henne och då hade jag gått miste om nått stort. Jag hoppas det va okej för dig malin att jag la upp det här inlägget men om du vill tar jag bort det. Kände bara för att skriva detta och lätta mitt hjärta.

Imorgon eller på lördag åker jag till karlstad och hälsar på dom, det ska bli mysigt. Längtar alltid efter dig och har alltid roligt med dig/er.

Pussar och kramar // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Va gullig du är o du vet att jag tycker pecis de samma om dig om inte mer!! Blir juh tårögd när jag läser...precis detta ja behövde efter en sånhär mardrömsdag ses imorron eller på lördag puss o kram

2008-10-02 @ 17:28:53
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0