Torsdag..





 

Hejsan Svejsan!

Har inget kul att skriva om dagen så jag skippar det. ;) Underbart skönt med sovmorgon imorse iaf. Spelade bowling efter lunch med josse, erica, julia och amanda. Det gick skit dåligt i början sen sa jag att jag går inte härifrån förrns jag får en strike, och som jag jämt säger. Vill man så kan! Så efter det gjorde jag självklart en strike. ;D Men det gick utför sen igen mot slutet så jag kom näst sist. Men men, det va lite kul att bowla för det va så längesen jag gjordet det. Nej, nu måste jag skynda mig. Jag måste idag innan fem hinna med att:
*Ringa pappa och fråga om karlstad.
*Ringa Rävåsen och fråga om tider till praon.
*Skriva reccension
*Komma på en övning till agilityn ikväll
*Hitta skjuts till och från agilityn

Så det är bäst att jag börjar. ;) När jag kommer hem från agilityn tänkte jag skriva veckans låtar och veckans artist. Kan då också lägga upp klipp på bloggen från youtube. :)

Ciao! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0