Älskar mysiga höstkvällar <3


                                                                                                                                           Foto: Linnea

Hej svejs !


Idag kunde jag inte hålla mig från att kolla lite på design av min blogg, jag har varit jättesugen nu länge på att ändra min bloggs utseende bara dte att jag aldrig haft tid. Det tar ganska lång tid innan man hittat rätt vart allt ska vara men nu äntligen har frida förstått och visat mig lite. Jag har också tagit mycket hjälp av http://www.designadinblogg.se/ en sida jag rekomenderar för er som också vill göra er egen design på bloggen. Jag har inte som ni ser ändrat utseendet på min blogg utan jag har skapat en ny blogg bara för att testa mig fram så jag inte skulle förstöra den här. Så ni får vänta lite, men snart kommer det nog en ny design på den här bloggen. Det känns som om bloggen har en finare design blir man mer intresserad av den.

Annars idag har jag varit ute på en promenad med underbara jenny, blir myycket prat när vi ses. Alltid så mysigt med höstpromenader. :)
Nu ska jag tvätta av mig ansiktsmasken och sen sätta mig framför tvn och kolla på desperate som börjar nu. Ska försöka göra engelskan samtidigt. Har självklart tänt ljusen med så nu är det myspys kväll igen som väntar, ska nog koka mig en kopp te sen när jag bänkar mig framför desperate. :)

Puss och kram // Linnea <3





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0