Onsdag ..





Heej på er!

Fast man börjar dagen med en sovmorgon till tjugo i tio så försover man sig. Hur är det möjligt? Jag gick ju ändå och la mig i tid igår, det måste va barnen som tar kål på mig. ;) Rekordet att gå upp till rävåsen är nu 4 min, det är bra jobbat! Uppför hela vägen. Efter den jättebranta uppförsbacken i slutet hade jag kramp i vaderna. ;) Jises! Frös gjorde jag ju inte iaf efter den promenaden vill jag säga. Dagarna har gått så fort och jag vill stanna längre! Varför ska vi bara praoa i en vecka för? :( Imorgon och på fredag ska det komma nån mer tjej och praoa. Hon är tydligen där varje torsdag och fredag. Fick veta att hon heter Veronica men kallas Virre och är 92a. Känns som jag vet vem det kan vara men vi får se imorgon. Spännande. Fast vill egentligen inte att hon ska komma, vill ju att alla barn ska va med mig. ;) Får se imorgon om jag blir helt utstött och mobbad. ;)
Idag hände inget särskilt vad jag kommer på. På lunchrasten spelade vi fotboll skitkul är det med dom små, bara det att man vågar ju inte ta bollen för dom ramlar så lätt.
Imorgon är det skolbio, vi ska se nån mangafilm. Får se om jag somnar eller inte. ;)
Nu ska jag fortsätta skriva klart bokreccensionen sen ska jag träna och kolla på make me a supermodel.

Hörs imorgon! Puss // Linnea <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0