lek och bus ..




Hejsan svejsan!

Hur tror ni min morgon började? Jo, med försovning! Vaknade och gick upp en timme försent imorse, inte bra. Skulle hinna äta, välja kläder och duscha idag. Det gick faktiskt, fick lite stressigt men jag hann ju iaf. :) När jag sen klev utanför dörren och fällde upp paraplyt kändes det som att det skulle bli en bra dag, luften va frisk och jag kände mig ovanligt glad och pigg. När jag kom till den branta backen fick jag sällskap av en söt liten tjej som jag lekte med igår, trevligt. :) Första lektionen va idrott och det va inget kul sist att sitta och titta på så jag fick vara med på fritids istället. Det va kul! Hamnade i Norbert och christans klass. Vi spelade spel, målade och busade med barnen. Jag fick några teckningar av barnen. Tänkte ta kort på alla teckningar jag fått imorgon och lägga upp. Så söta dom är, jag är rena konstnären. De slås nästan om att få mina teckningar. Idag fick jag lotta ut vem som skulle få teckningen och jises vilken spänning det blev när jag drog lott. Hallå!? Det är en teckning av lilla mig bara. ;) Hon som skulle praoa idag och imorgon va inte här idag men imorgon kommer hon nog. Nyfiken på vem det är. Idag skulle vi på skolbio med, men den film vi skulle se fanns inte så han slog på en annan som ljudet inte funkade på istället, tack! Han hade tänkt att vi skulle sitta och kolla på den. Det brummade och surrade hela tiden och barnen och dom vuxna fick ont i både öronen och huvudet. Efter att Christina varit och pratat med honom så stängde han av filmen och vi fick gå, dom kommer få se filmen nästa vecka istället. Jag som ville se den. ;P Hahha..
Det kommer bli så sorgligt imorgon när det är sista dagen på praon. Kommer sakna alla. Det blir ännu sorgligare när också dom säger att jag inte ska gå och att jag ska komma tillbaka. Dom tycker att jag kan börja jobba hos dom på heltid. ;) Önskar att jag kunde det, hade jag det valet så hade jag gjort det. :)

Nu ska jag gå ner och baka muffins som jag ska ha med mig till kursavslutningen på brukshundklubben ikväll. Det är sista gången på agilitykursen så idag blir det skojtävling. Kul! Nu måste jag kila, lite brottom nu om muffinsarna ska hinna bli klara.

Puss och kram // Linnea <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0