Att ni vågade, nu vet vi va patetiska ni är!




Vill vill vill ha den här!

Förlåt för den dåliga uppdateringen på senaste tiden, jag hade fullt upp igår kan jag lova er. Har känt en understimulering i fingrarna sen igår så nu va jag tvungen att sätta mig och skriva av mig lite. ;) Igår sov jag ut, skönt vill jag lova! Pappa kom in och väckte mig vid tolv och frågade om jag ville med till ett ställe och fota. Visst, dte lät kul. En kompis till pappa hängde med också. Vi åkte till en laxtrappa i gulspång, det forsar vatten och fiskar som hoppar. Trodde det skulle bli ashäftiga bilder men såg knappt några fiskar. Fick kanske nån bra bild på vattnet iaf. :) Har inte hunnit fört över bilderna än så vet inte om det blev nått bra. När vi skulle hem sen så sätter sig pappas kompis i fram, fan va sur jag blev då. Särskilt när jag blev jätte illamående! Åkte på en slingerlikrok väg länge och åksjukan kom kan jag ju meddela, usch! När jag kom hem sprang jag nästan in och trodde jag skulle spy när som helst men visste att jag inet skulle spy så la mig ner i soffan en stund. Sen fick jag lite panik skulle duscha och skynda mig iväg till frida vilket jag inte va redo för och jag hade en hel del kvar att fixa innan. Men tillslut kom jag iväg och kvällen blev lyckad. :D Blev lite chockad över att vissa vågade komma, fy fan va dålig stil. Ni sjönk RIKTIGT lågt! Aja, jag lät dem inte förstöra min kväll så det gjorde dom inte. Tack alla underbara som va där och gjorde kvällen lyckad. Det här måste vi göra fler gånger! Och vissa funkade det förvånadsvärt bra emellan och nu vet vi att det går att vara alla, vilket är jättekul! Kan tyvär inte skriva så mycket mer om kvällen här. Jo en sak till! Jag vet va jag ska försöka övertala min mamma att köpa. ;) En trippeltång, jag tripplade håret igår och jag blev fast. Jag måste ha en sånn! Nu kan jag tyvär inte skriva mer för jag måste hoppa i sängen, men vi hörs imorgon och den här veckan blir det bättre uppdatering och roligare inlägg!

Godnatt! // Linnea <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0