Underbara dag ..


Åh vilken härlig dag det blev idag! Vädret är underbart och jag är allmänt glad. Man lär sig att uppskatta sånna här dagar nu på hösten när det oftast annars är mulet, regnigt och trist. Fick reda imorse på resultatet från en oförberedd engelska diagnos vi hade igår och jag fick 47 rätt! :D 55 va max antal rätt och för att få mvg enligt skolverket så ska man ha 47 rätt så hoppas hoppas hoppas Ann marie sätter mvg på min diagnos. Men jag är riktigt nöjd med mitt resultat i vilket fall, brukar inte få så högt på diganoser. ;) Fick ALLA rätt på grammatik frågorna med, den ni! Jag va ensam om att ha det, och ändå går jag i värsta snilleklassen. ;D Haha, hör ni va jag skryter? Men om sånna här saker tycker jag allt att man får det i lagoma mängder. ;) men nu ska jag ge mig.. På idrotten idag hade vi styrka, skitkul! Haha, det va typ bara jag som tyckte det va kul och va peppad. ;P 

Ikväll när det mörknar ute så ska jag tända ljus i rummet som igår kväll, och så ska jag sätta mig med engelska grammatiken vi fått i läxa och sen läsa lite. Det är nått jag älskar med hösten, att tända ljus och krypa ihop med en filt över sig. :) Imorse sov jag för länge som alltid, och jag hatar att stressa sönder på morgnarna så jag tände ljus i hela rummet och tog med mig en kopp te upp när jag gjorde iordning mig. Jättemysigt och det gör att man kopplar av lite faktiskt, ett bra tips. :) 

Ska kila nu men vi hörs senare, kanske kommer upp lite bilder då :)
Puss hej <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0