Trevliga dag

Promenaden med petra idag va mysig och bestod såklart av en hel del prat. Synd att vi inte träffas så ofta för med dig trivs jag. Alltid kul och du är lätt att prata med, tack! <3 Vi va ute i nån timma, sen ringde vi petras mamma så hon hämtade oss och vi hyrde film på nöjes. Det blev en thriller som hette sista offret. Konstigaste filmen på länge! Slutet va helt psyko och ingen av oss förstod själva meningen med filmen, eller va den gick ut på. Så om nån sett den och kan förklara, gör gärna det. ;) Men den va bra fast den va konstig, men rekomenderar den inte. Trevligt iaf att träffa petra och umgås lite. :) Snart ska komma upp till forshaga och hälsa på med, det lovar jag! :) Annars har det varit en lugn dag, gjort klart engelskan. Tummen upp för linnea! ;P Nu ska jag sy om en klänning som jag tror jag ska ha på halloween. :) Visar före och efter resultat när den är klar.

Puss och godnatt! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh är så kul att träffa dig med, synd att det inte blir så ofta bara :( det får vi ta igen, trivs så med dig också :) känns som vi är lite på samma nivå eller hur man ska formulera sig :P

haha filmen var jätteskum! satt ju och väntade på att allt skulle redas ut och så slutade bara filmen?! :O huh? haha.

2008-10-29 @ 17:06:12
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0