Sorgligt ..


                                                                                                                         Foto: Linnea
Fredag


Sista dagen på praon och sista dagen med barnen, usch. Inge kul att veta att man kanske inte får se dom igen. :( Fick en hejdå-kram av nästan alla iaf. :) När jag gick hem sen kändes det tungt, men jag lovade att jag ska komma och hälsa på dom nån dag så det får jag allt göra. :) Idag hade jag tänkt att träffa julia och gå en promenad med henne sen efter det  träffa bea och senare ikväll gå till frida och kolla på idol med henne och bea. Men det blev ingen promenad med julia för det blev så sent, och bea skulle på stan och härja idag så det blir nog bara filmmys och idol hos frida ikväll. Men det blir bra det, känner inte för att stressa idag och hinna med massa. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig för att sen möta frida på willys och köpa nudlar som vi ska äta till idol sen. ;) Så nu måste jag kila, annars blir frida arg..


Puss på er ! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0