Onsdag..



                                                                                                                                       Foto: Linnea
 

Heej Heej!


Idag va det  en riktigt lång dag i skolan, det är inte många lektioner på onsdagar och dom är rätt sköna faktiskt men jag,Emma, Frida och Felicia gick på övertid. 35 MINUTER!! Haha, vilken nörd jag kände mig som då. ;P Vi va tvungna att fortsätta på våra tavlor vi gör på bilden, min blev inte klar idag iaf men får hoppas Ullrika ger mig lite extra tid efter praon. Men jag tror jag blir nöjd med tavlan, jag målar av en bild som Picasso gjort. Det är bara det att ALLAS tavlor har blivit skitsnygga. Så om man jämför (vilket man inte ska göra) så är inte min SÅ bra. ;) Men men.. jag har gjort va jag kunnat. Jag älskar färgerna i den och bilden i sig är rolig så funderar på att rama in den sen när jag får hem den och sätta upp på mitt rum. Har ju ingen tavla. ;P Får se. Jag är förresten inte klar än med bilden jag började måla på förra veckan här hemma,  fan! Jag klarade VG nivån på knät och bord och allting men det gick inte på trummorna! Va sur man blir då. Och om jag hade kunnat VG på trummor hade jag nog klarat MVG med för den delen är inge svår. Men aja, inget att göra åt. Man kan inteden med höstblad på. Men det får bli när jag har tid över. Vi hade uppspelning på trummor idag  på musiken idag med, vara bra på allt.  Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa ut boken jag tjatat om i typ två veckor.

Hörs senare! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0