Happy days !

Herregud vilken helg det blev, fredagen spenderades hemma och lördag va hände? Igår firade vi frida då som fyllde år. Trevligt i början sen vet jag inte vad som hände, stämningen blev stel och obekväm. Förlåt frida för den tråkiga födelsedagen men vi får ta igen det nästa helg för då har anna och jag bestämt att då jävlar ska vi ha kul. ;P Hon gillade presenterna iaf! Vi rökte ju vattenpipa igår med, det va ju lite kul´. Fan va konstigt det va benen vinglar efteråt men huvudet är helt klart, skit konstigt ju. Ska fan skaffa en tror jag, kul att ha ju. Vid halv tolv sen gick vi från frida och ut, gustaf va hungrig så det blev att knalla till viking. Jag och emmy gick lite innan alla andra inge kul att sitta där och hänga. Träffade erik en stund och sen jenny och tina med flera. Efter ett tag kom dom andra och vi träffade massa som hade varit på nån fest. Stod där och pratade ett bra tag sen slutade med att vi blev meddragna på "efterfest" hos ragén, jihu! Vi gick inte ens in för det va så torrt. Anna och jag gick hem för hon skulle va hemma halv två så vi tog sällskap. Kom hem halv två och la mig. Sen började smsterror av en viss person som ville att jag skulle sova hos han, men han fick lära sig ett och annat. ;) Bilder från kvällen kommer senare!

Ciao ! // Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0