Godnatt!


Hej Hej!

Nu är jag riktigt trött så nu blir det ett kort inlägg. ;) Imorgon börjar vi 9.10, GÖTT! Börjar i vanliga fall 8.00 så det blir underbart med lite sovmorgon mitt i veckan, eller slutet kanske man ska säga? Imorgon är det en skön dag, vi har två lektioner på förmiddan sen efter lunch har vi rörelseaktiviteter då har jag bowling (mycket rörelse där va?) haha, men det blir nog kul va riktigt längesen jag bowlade! Sen slutar vi efter det vid 12.30. Den här veckan har varit väldigt skön och den har gått riktigt fort. I helgen blir det nog att jag åker till malin, min kära syster i karlstad. Det blir kul, alltid lika roligt att hälsa på hos dom. Får se när jag åker upp antingen redan på fredag eller på lördag förmidda. Det får känna imorgon hur jag gör. Det är bara ett problem, jag har inga pengar nu. Men jag hoppas på att jag kan fjäska till mig lite av pappa. ;P Nej mina kära vänner, nu klarar jag inte av att hålla ögonen öppna längre så nu ska jag gå och borsta tänderna sen hoppa i säng. Nu är ÄNTLIGEN boken utläst med, den va väll bra men jobbigt att läsa under press. Imorgon efter skolan måste jag skriva reccensionen, suck. Men det är det enda jag har den här veckan så jag ska inte klaga. ;)

Godnatt // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0