Godmorgon?

Haha, är det jag som sover länge eller? Gick upp klockan ett idag, sov 12 timmar. För skönt att få sova ut! Skulle ha sovit längre om inte min kära lille bror börjar spela jävla hiphop musik i rummet brevid. Men det kanske va på tiden att jag gick upp? ;) Igår va det en lugn hemma kväll framför tvn och datorn, det va längesen och kändes konstigt att inte göra nått en fredagskväll. Det va längesen jag satt hemma en helgkväll. Men ikväll blir det fira frida som kommer bli asbra! Sen ska vi ut och träffa folk. Gustaf tar med vattenpipan med så det ska bli kul att testa, har velat det länge nu. :P Funderar på om jag ska försöka plugga lite så jag slipper det imorgon. Får se om jag orkar det.

Ciao! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0