Godmorgon!

Första morgonen jag hinner med att skriva ett inlägg innan skolan, bra gjort linnea! Förra veckan hörde jag att om man har svårt att komma upp på morgonen så ska man absolut inte använda snooze utan man ska gå upp direkt. Eftersom jag försover mig varje morgon då jag använder snooze antog jag att jag va en av dom som har de här sömnproblem och som inte bör använda effekten, så jag har slutat med det. Men eftersom jag känner mig själv så vet jag att jag inte kommer gå upp första gången mobilen ringer om den ligger brevid mig. Så nu ligger mobilen på ett ställe så jag MÅSTE gå upp för att stänga av den. Då är bara ett litet problem kvar, det finns fortfarande en risk för försovning för oftast kopplar jag in ringsignalen i drömmen, men imorse kom jag upp! Bra början på veckan. Nu ska jag göra mig klar för skolan, hörs senare!

Ha en bra dag! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0