ÄNTLIGEN!

Jahopp, då va det fredag! Nu är det looooov! ;D TACK! Skoldagen va väll sådär, kände mig rätt nere och skolan deppar ju inte ner en liiite mer för det. Aja, kjolen på slöjden börjar ju likna en kjol nu iaf känns som jag har en liten chans iaf att lyckas med den. :) Hoppas den blir lika bra som jag tänkt och hoppats på! Efter skolan knallade jag, bea och emmy hemåt i regnet. Hängde med enda fram till stan för vi hade en del att prata om, det blev att vi stod där ett tag och tur va ju det för malin kom sen och fråga om jag ville med och sola och självklart ville jag det ;) Gratis solning , vem tackar nej till det? ;) Taaack malin <3 För skönt va det, längesen nu. Lite brunare blev jag allt med. :)

Va händer i helgen då? Fan, jag måste verkligen fixa allt själv om det ska bli nått. Hatar när folk lämnar över allt på mig. Nästa helg då jävlar ska det bli kul iaf, det kan jag lova!

Puss på er så länge! // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0