Ny vecka, nya tag :)

Hemma från skolan nu , för skönt. Jobbig dag med massa lektioner. Tur att det jag har dom bästa klasskompisarna som går att ha annars skulle skolan va rena helvetet. Jag och felicia funderar på att dra ihop en klassfest nån helg framöver. Det siktar vi på! :) Idag har det varit en sån där bra dag som man behöver ha oftare, allt går bra och humöret på topp. Det gillar vi! Nu ska jag sätta mig med kemin, kemiprov på torsdag. Inget jag ser fram emot om man säger så. ;) Hatar kemi, förstår inte ett piss för att vara helt ärlig.. ;P Återkommer lite senare då ska jag berätta en sak jag hållt på ett tag, så läs bloggen senare ;)

Puss på er! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: emmy

klassfest, klassfest, klassfest! :D :D

2008-11-03 @ 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0