Halloj !

Kvällen igår började varken som jag tänkt mig, och slutade inte heller enligt planerna. ;) Vid tio bestämde anna och jag oss för att ses och ta en promenad. Vi gick till statoil och köpte ben & jerrys. :P hahha, störda vi måste va som går och köper glass när det är snö och minusgrader ute. Det kan inte va många som gör? ;P Men men, ben & jerrys är riiiktigt gott i alla lägen. 
Vi träffade malin m.fl. med under vår promenad till statoil. Finns här för dig gumman ska du veta <3
Tack anna för promenaden, det va riktigt roligt och det får vi göra om snart! Du räddade min kväll! När jag kom in sen frös jag så jag skakade och satt med två av dom tjockaste tröjorna jag har, plus stora varma tofflor OCH en filt! Trots allt det frös jag så jag skakade. Usch. Satte mig vid datorn och blev kvar där läänge, tänker inte säga när jag somna för det är nästan skämmigt så sent va det! ;P Gick upp vid två idag igen (sovit bort halva dan) tummen upp för linnea! Vid fyra åkte vi till mormor och åt där sen efter det va dte möte på brukshundklubben med ungdomssektorn och nu har jag nyss kommit hem därifrån. Mycket jag hunnit gjort idag va? ;O Nu måste jag sätta mig och plugga. Måste lämna in en svenska uppsats imorgon som jag helt glömt bort! SHIT! 
 
Puss och kram // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0