Helgen är här

Äntligen är veckan slut, den här veckan har fan varit seg. Men nu är den snart slut, bara helgen kvar och den ska man passa på att njuta av. Rimma inte det? hahah, aja skit samma. ;) Ikväll ska jag , jenny och tina ha film och tvmys i tinas lägenhet. För längesen vi umgicks! Imorgon får vi se vad det blir, kanske blir att träffa jonas och erik men får se vad som händer. :) En lugn helg ska det bli iaf, får nog ägna en del tid åt skolarbeten med. Det är massa arbeten som ska va inne vecka 50 men det är inge kul att börja med alla samma vecka heller så lika bra att börja nånstans. ;P Men mest av allt ska jag sova ut den här helgen för dte behöver jag kan jag säga! Försovning VARJE morgon hela veckan! Inge bra, nu ska jag och mamma köpa thaimat, vårrullar för min del.

Trevlig helg!  // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0