Jisses!

Vilka dagar det varit på sistone, i torsdags åkte jag in till min syster i karlstad. Vi gick på färjestad-djurgårn matchen. Jävlar va folk det va! Nästan fullsatt hall, draget i hallen va det inget fel på heller. På fredag förmiddag tog vi bussen in till stan och shoppade lite och fikade. Jag köpte grejer inför kvällen. Lösögonfransar, nagellack, läppstift, mascara blev inköpen. Pengarna räckte tyvär inte till så mycket mer. Sen bar det av hemåt. När vi närmade oss karlskoga va det vitt på backen, usch. Jag vill inte ha snö och vinter, usch det blir så kallt då. Aja, hem och stressa inför kvällen. Vid åtta sen rullade folket in. Det blev en trevlig kväll till och från. Vissa gjorde mig djupt besvikna men jag tror dom vet det nu och hoppas dom förstår själva varför. Man gör inte så bara! Alla förövrigt verkar nöjda med kvällen, dom flesta tyckte att jag styrt upp det bra och att det va jättekul. Kul att höra, blir jätteglad när andra är nöjda. :) Bilder kommer så fort jag får dom!

Nu väntar sängen på mig , natti natti! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: felicia

Linnea, när ska du ha frågestund? :o ;p

2008-11-02 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0