förlåt !

Sov för underbart skönt inatt! Somnade vid två och gick upp tjugo över två idag. Hjälp va jag har sovit! Jag mår så bra nu att så här bra har jag aldrig mått förut men samtidigt känner jag mig som det största svinet. Hur kunde jag göra såhär mot dig? Du som betyder så mycket för mig? Du vet va mycket du betyder så tänk vad mycket han betyder för mig då.. Kan du förstå mig liite då iaf? Jag kräver ingenting av dig, det kan jag inte göra men hoppas att du nån gång kommer förlåta mig och förstå varför.. Jag älskar dig!

Förlåt alla! Förlåt er jag sårat, men mest förlåt till mina trogna läsare som inte fattar ett piss just nu. Jag är ledsen för de kanske tråkiga inläggen men jag vet inte va jag ska skriva just nu. Det är bara en sak jag har i huvudet just nu, och det är HAN. Därav dessa inlägg. Allt är så komplicerat nu, men det löser sig snart. Allt löser sig! Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa iordning mig för ikväll. Ikväll blir det tjejkväll hos frida med några av tjejerna sen får vi se vart kvällen tar oss. :)

Puss på er! // Linnea <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som att du är kär eller nåt? ;)

2008-11-09 @ 14:27:32
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

:( <3

2008-11-09 @ 15:20:17
Postat av: malin

:) <3

2008-11-09 @ 15:20:49
Postat av: Juliaa Skönhetstips!!!!

stilren blogg, gullig.



kika gärna in på mina skönhetstips!

2008-11-09 @ 15:27:23
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Em

hoppas att allt löser sig för dig

2008-11-09 @ 20:44:34
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0