du får mig varm inombords..

Den här dagen har gått upp och ner, vissa personer har gjort dagen bättre än andra. Men det som hände igår är ett minne blott. Nu har jag gått vidare, jag behövde bara få ut min ilska igår. Stort tack till alla som ställt upp, jag älskar er för att ni finns. Utan er hade jag aldrig klarat mig igenom den här svåra perioden jag går igenom nu. Det bästa är att ni märker när jag är nere och ni kommer och stöttar, och ni pressar mig inte att berätta något jag inte vill. Kanske för att ni vet att jag ändå tillslut kommer till er och berättar, men ändå. Ni finns där och det betyder så otroligt mycket för mig! Ni ska även veta att jag finns här för er och jag ska ställa upp för er som ni ställt upp för mig. Tack igen!

Nu ska jag sätta mig med kemin i nån timma innan jag kan sova om jag vill få G iaf. Kul och veta att man kommer sänka sig i kemin, men men sånt man får leva med. Bara att jobba upp det igen! ;)

Puss och sov gott ni andra! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0