Det är inte lätt när dte är svårt

Upp och ner, upp och ner.. det är så det är just nu.. eller ja, just nu går det väll mer ner och ner och ner och ännu mer ner. Men det är bara att bita ihop och kämpa,¨allt går bara man vill. Nu är ju bara problemet, vill jag? Jag har ingenting att kämpa för. Jag behöver en kick i rumpan tror jag, nån som kan ge mig det? Nej men allt löser sig snart. Det blir bra, även fast dte inte känns som så nu så blir det det, det vet jag! Aja, nu ska jag inte skriva för mycket här för mamma och pappa som börjat spionera tycker att jag skriver för mycket och öppnar upp mig alldeles för mycket, jag är tydligen som en bok. Men tänk om jag vill vara det!? Jag vet att dte jag skriver alltid kommer finnas kvar och vem som helst kan läsa det, men så detaljerat skriver jag faktiskt inte och jag skriver ingenting jag inte står för.

Igår va jag till frissan förresten, EN decimeter va jag TVUNGEN att ta sa hon. Jises va slitet det va, men dte va tur jag gick innan thailand annars hade det ju blivit ännu mer som varit tvunget att klippas bort. Nu ska jag börja klippa mig oftare har lärt mig att håret växer både bättre och fortare då och det blir inte lika mycket som behöver tas bort när man kommer till frisören. Men fan va kort det är nu. USCH! men det är mjukt nu iaf, inga slitna toppar som spretar. ;)

Nu får jag inte sitta mer vid datorn så nu är det plugga matte som gäller.

Ciao! // Linnea <3


Kommentarer
Postat av: jenny

haha har dom börjat läst din blogg nu med :P du får aldrig vara ifred med något ;) och ibland är det faktiskt skönt att skriva av sig, man behöver det ibland :) så strunta i vad dom säger att du öppnar dig för mycket ;)

2008-11-19 @ 21:49:27
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0