är julen verkligen snart här?




Första advent!
´
Vaknade upp av regn som smattrade mot rutan, julkänslan försvann direkt! Det ska ju va snö ute nu inte regn och slask. Aja, snart slipper jag det här hemska vädret som är just nu. Om 22 dagar åker jag , och om 23 dagar är jag i Thailand. Jag kan inte förstå det, och om 24 dagar ligger jag på en strand och solar och badar och njuter av livet. Nej, just nu känns det för långt bort för att jag skulle kunna föreställa mig det här. Det är bara att ta dagarna som dom kommer nu och inte tänka för mycket, för då går tiden fort. Den här veckan kommer nog gå med rasande fart, slipper en dag i skolan iaf. Men neeeeeeeeej, kom på nu att det är bild på onsdag när jag ska till göteborg och då skulle vi jobba med foto!! :'( NEJ! Vill verkligen inte missa det, men inget jag kan göra nått åt nu iaf men ändå! FAN ! Hoppas det inte bara va en lektion då. Aja, får se det från den ljusa sidan. Får åka till göteborg och gå på lisebergsmarken och se all vacker belysning. Det ska va underbart har jag hört, men hoppas hoppas hoppas att det kommit lite snö tills dess för då är det ännu finare. Kameran hänger ju med kan jag lova i vilket fall som helst. ;P Efter vi varit på liseberg ska vi till nordstan och shoppa. Då blir det massa inhandling till thailand! Lääääängtar nu! :D Det blir nog en riktig bra vecka där här. Känner på mig det. Det är bara en sak som kan förstöra veckan och det märks imorgon hur det blir med det. Hoppas det går bra. Jag vet varken ut eller in när det kommer till det här, det är antingen eller som gäller nu. Det skär i mig att det ska behöva bli så, men jag tror det måste det för mitt eget bästa. Nu är det upp till dig.

Helgen blev ju inte som väntat, inte hänt nått särskilt. I fredags va jag med felicia och emma hos felicia och igår slutade med att jag och bizze kollade på film hos henne. :) Kollade på säg att du älskar mig, linas kvällsbok och beck enslingen.  Tur att jag kunde komma bea, hade aldrig klarat av en hemmakväll. Behövde komma hemifrån. Inatt drömde jag att jag pratade i telefon och det roliga va att jag tror jag pratade på riktigt. För jag vaknade upp av att jag sa Haaallå? Precis som jag inte fick nått svar och då kollade jag upp och märkte att jag hade handen mot örat, va tvungen att  kolla om jag verkligen pratade i telefon så jag drog ut handen som legat mot örat för att se om jag hade mobilen i handen men det hade jag inte. Sen somnade jag om. Så sjukt att man kan vakna upp sådär. Nej nu ska jag ta tag i mitt liv. ;P Ska sätta mig och plugga so nu, prov på torsdag! JIHU, lääängtar. ;P Men men, inget jag kan bestäma över. Sen ska jag städa mitt rum, damma och allt hör och häpna! ;O Julstjärnan ska hängas upp i fönstret idag med, mys! :) Nej nu har jag inte tid att sitta här längre..

Ha det bra , puss och kram // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0