a princess in a dream

Heeej Heej! Det känns som bloggen skjutits lite åt sidan på sistone. Men det är bara för att allt är så komplicerat och invecklat just nu och jag kan inte skriva riktigt allt som händer här, det är jättejobbigt för det enda jag vill är att skriva av mig och jag vill att ni ska veta. Men när allt har löst sig så lovar jag att då ska ni få höra. Kan säga som så att jag är lycklig nu! Alla borde få uppleva det jag gör just nu. Tyvär.. åh det skär i mig, jag vill jag vill jag vill berätta! Men för tillfället går inte det. Men jag lovar, jag kommer snart berätta när allt löst sig. Nu ska jag sussa och jag kommer sova såå underbart!

Puss och godnatt! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0