En midsommarnattsdröm

På tiden för lite uppdatering nu kände jag! Dagarna rusar förbi mig och just nu hinner jag inte riktigt med i varken tankar eller dagar. Under midsommar helgen blev det efterlängtade Grebbestad med Anna, Lisa, Eveline, Becca, Malin o Sofie. Vi hade en riktigt trevlig helg med 2 dagar kanon väder och en hel del äventyr!







En midsommar att minnas!

Nu i veckan är det putte i parken och jag skrapar i stort sett ihop mina sista slantar för att få uppleva festivalkänslan som blivit som en liten tradition de senaste sommrarna. Som tur är har jag fått extra jobb på red brick nu och kanske kan tjäna ihop till nått mer nöje i sommar! För än är den inte slut på långa vägar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0