Be true to who you are!

Va tänkt en helg i karlstad hos min syster men det blev inte så för hela la familia där hade gått o blivit sjuka, hoppas de kryar på sig snabbt så jag snart får komma o hälsa på!
Helgen blev spontan och bra! Fredags stylade jag Emelie och fotade henne i skolans studio, hon blev farligt SNYGG! Bilder kommer snart! På kvällen sen blev det en lång låångpromenad med min bästa gay som jag sett dåligt av på sistone! ♥ Lördag träffade jag Petra över en fika på stan och tjatade ikapp med henne som alltid är lika skönt!♥ Senare kom Emelie till mig och vi gjorde oss redo för en kväll out, hos jenny styrde skutan oss först o sen vidare till mr Wirf där det bjöds på dans o drama. Vi hade iaf en rolig kväll Em o jag!
Tack Jenny framförallt för kvällen♥

 


Körkortsteorin är förresten påbörjad och tiden börjar dra ihop sig, lite för mycket kanske.. Bara 30 dagar kvar till min stora dag!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själva för att ni kom :) <3

2011-01-31 @ 19:50:35
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0