No one will surprise me unless you do...

Drömde att det blev vår över en natt dag och trodde det skulle va grönt ute när jag tillslut orkat mig upp ur sängen, försoven o färjävlig fick jag stressa mig iväg till tandläkaren för o höra att allt såg bra ut o att det inte förändrats ett dugg sen sist. Bra det men kändes ändå rätt onödigt o stressa så för det lilla..

Fick retushera lite idag sista lektionen , sjukt va mycket man kan göra egentligen! Ser bara ut som färgen är nedsatt här men det ligger rätt mycket bakom för o få bort alla äckliga blemmor modellen hade.



Förstorade läppar, borttagna sprickor på läpparna, -pormaskar,-finnar, höjda ögonbryn, förminskad tumme, avsmalad näsa, mindre skrattrynkor, vitare tänder + ögonvitor, ljus justering.







Idag gick min döda-skallar-ring sönder också, hade lite hat-kärlek till den från början till slut men den va speciell ändå..
RIP ♥

...we could stick around and see this night through

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0