HEMMA!

Home sweet home, karlskoga!

She´s back efter 2 härliga veckor i Thailand är jag hemma igen, borta bra men hemma bäst! Trots att jag trivs som fisken i havet kan jag ändå säga att hemma är alltid hemma.
Vi har hunnit uppleva en hel del under våran resa men det mesta tänker jag låta ett bildregn få tala för sig (kommer nån dag framöver) Men en kort sammanfattning:

* En lång lång resa (ganska väldigt jobbig) men totalt värd! 20 timmar reste vi i sträck första dan.
* Tills vi kom till Paradis ön, kristallklart vatten, fint hotell, bra strand STOR tumme till Koh Lipe!!
* Fick en stor chock när jag stöter på Amanda från hemstan på den lilla lilla ön (har inga bilar och mat osv fraktas från fastland, så nu kan ni förstå ungefär va liten den är!)
* Reste vidare till Koh Lanta där vi träffade våra resekompisar från Karlskoga
* Besökte hotellet vi bodde på gången innan vi var på koh lanta där vi fick nästa Karlskoga-chock, hela fyra familjer från karlskoga bodde då samtidigt på det hotellet!! Träffade Emelie som va där bland annat! :)
* Fick en stor kackerlacka i huvudet vid matbordet
* Firade nyår med dansande ladyboys i bikini och massa fina fryverkerier!
* Reste vidare till Ao Nang bodde på en mysig resort med goaste personal!
* Firade mammas födelsedag
* Fick en fjärillslarv innanför tröjan som gav ifrån sig massa taggar i armen när jag upptäckte den. Har fortfarande sår efter den!!
* Sen började en lång resa hem igen!

Emellanåt det här har vi självklart badat massa, legat på stranden, snorklat, matat apor och haft det gött!
Bildregn kommer men nu ska jag ÄNTLIGEN åka o träffa min Evelina!!! ♥


Smakprov..





Kommentarer
Postat av: lisa bodini

välkommen hem min fina kusin :) jag vill höra allt om resan över en tele/msn-dejt snarast! Och då ska du och jag boka in en helg som du kommer hit, du har inget val längre för jag saknar dig massa! Vi skriver in ett datum i våra kalendrar och då jäklar ska vi ha värlens mysigaste tjejhelg! PUSS&KRAM HÄLSA FAMILJEN! <3

2011-01-09 @ 12:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0