En dröm som ser ut att bli verklighet...


Mina snygga underbara vänninor♥

I fredags fick mr Rabbit ett ansikte och mina vänner watch out, jag har planer i kikarn! 2011 kommer att bli vårat år, mycket kul ska vi uppleva och dagen vi fyller 18 den ska firas som vi aldrig tidigare har firat!! Can't wait!

Igår firade vi jenna som nyss fyllde ynka 17 år bara, här taggar jag för min 18års dag o går på 17års kalas.
Nemen det va trevligt trevligt! Efter det gick vi o hälsade på en kille som fyllde 19 efter tolvslaget Grattis Ch! Skvallrade lite med mallan gjorde vi också innan vi gick förbi alla glada som kvällen precis hade börjat för medans vi va påväg hem.. YEY!




Inatt drömde jag om hur jag totalt misslyckades på engelska presentationen jag ska ha imorrn så kanske borde börja lära mig lite om kalle klux klanen o plugga in va jag ska säga nu så min dröm inte blir verklighet.. Bra idé!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad fin du är gumman :) <3<3

2010-09-26 @ 20:29:06
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0