I rymden finns inga känslor?


Bio är ju inte varje dag man går på längre men idag va jag faktiskt där o såg I rymden finns inga känslor med Emelie o Knörr som sällskap. Mysigt en höstkväll såhär. Filmen har jag länge velat se och efter att ha hört att dom som sett den tyckt att den varit jättebra så hade jag höga förväntningar. Tyvärr för höga.. Den har sina moments där man skrattar högt men överlag rätt seg och lite konstigt avslut. Ni får se den själv o avgöra :)


Nu ska jag ta och lägga mig i min efterlängtade säng som jag längtat till hela dan!
Gonatt♥

 


Kommentarer
Postat av: Lisa b

åhh men den är ju så bra! :D fina bilder du tagit i inlägget innan!

missyou <3

2010-09-30 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0