PEPP PEPP!

Börjar kännas som att ekonomin börjat fastna i mitt huvud nu inför provet imorrn. Äntligen! Va som ett suddigt stort frågetecken som sprang ifrån mig i början.. Har tyvärr satt en stor press på mig själv just för det här provet för att försäkra mig om det högsta slutbetyget jag kan känna vid nästippen! Jag kan Jag vill Jag ska!
Återstår att se imorrn..

Nu ska jag unna mig en tankerensare med färsk musik högt i öronen till en Fullpower powerwalk till spåret som ska springas! PEPP PEPP!

Kommentarer
Postat av: Lisa bodini

kan vi inte ta fina höstbilder på våran promenad på söndag med din kamera?:D så kan du visa mig hur man gör lite, du är så duktig :) sen måste vi ta några fina på oss så jag kan sätta upp här hemma i lägenheten! :) lycka till på provet! kramkram <3

2010-10-07 @ 09:21:40
URL: http://liissab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0