Met me halfway..

Delprov i Matte B imorgobitti klockan 8.00 i aulan, jag måste komma upp o va i tid! Har försökt gå igenom matteboken om o om igen och insåg tillslut att jag har aldrig fått ig i matte och nån gång är alltid första gången.. Det går som det går helt enkelt!

Insåg precis att jag inte hade fört över bilderna jag va ute o fotade här om dan som jag förut idag tömde kameran på. Nu blev jag arg! Har till och med försökt mig på att installera nått program som kan få tillbaka raderade bilder på minneskort, men inte ens det lyckades jag med. Nu tänker jag sova!


Den här bilden beskriver riktigt bra hur jag känner mig nu!



Im confused allover again - you spin my head round and round


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0