Intensivkurs i gräsklippning!

Oj hej o hå besöksrekord, rimma inte det? Kul iaf, välkommna!

Idag har jag gått intensivkurs för att lära mig använda en gräsklippare och för det blivit 100 kronor rikare. Inga större fel faktiskt. Gick ju rätt bra efter nåra om o nåra men..

Har också visat upp lite agility idag, det gick bra! Det är blondie o jag♥ ... i rubb o stubb (till dig jenny, vet att du skrattar nu)



Skolavslutningen närmar sig o jag känner pressen från skolan öka mer o mer nu och paniken för det som inte är färdigt börjar bli jobbig. Men ger aldrig upp! Jag kan om jag vill o jag ska!!

Nu ska jag ta o släcka,krypa ner under täcket o drömma att du är hos mig..
NattiNatti♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha det är väl inte svårt att klippa gräset? :P Ååhh lilla ebba bebba, så duktig :) <3 hahahaha jag älskar verkligen i rubb och stubb, mamma och jag kommer aldrig glömma det ;) Så kul :D tack för att du skrev det, nu fick jag ett gott skratt :D PUSS <3

2010-06-01 @ 11:39:49
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Maackyy

fin blogg :)

2010-06-01 @ 12:37:54
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Postat av: Lisa b

jag saknar dig min lille skitunge! <3 i sommar kan vi ses massa

2010-06-01 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0