Bra dag!

Vaknade dagen av pussar från en gullig kille, dock min hund.. Men lite gulligt ändå! Han öppnar min dörr och lägger sig brevid och pussar på mig och slår mig med tassen tills jag går upp. Go han e!

Vid lunch kom jenny hit och jag bjöd på en extra god kaffe a la linnea, den ni! Toppbetyg fick den!
Satt på altanen under den otroligt varma solen och pratade om allt o inget (som alltid) o alltid lika trevligt! Efter det blev det stan med malin, vårat utbud i denna skitstad gör mig arg! Den här hålan känner jag i stundens skrivande att jag inte länge efter studenten kommer finnas kvar i..

Alltför sen (som alltid) tar vi oss tillslut iväg till bråten och där till Evelina där det styrdes grillning med tokiga töser♥

 

finns alltid där för den som finns där för dig!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0