Ett gott skratt förlänger livet!

Jag måste ju bara dela med mig av nått som egentligen skulle hållas som annas och min hemlighet, men nu är det cirka ett år senare och jag har fått hennes tillåtelse till att dela med mig av händelsen. Så jag kan inte hålla mig i skinnet!

Vi gick i nian och efter skolan gjorde vi ett stopp vid colosuem för att bättra på brännan, när jag tvättar bort sminket hör jag anna pratar för sig själv utanför och sen BOOOOM! Jag går ut o frågar va hon hölls med o möts då av den här synen..

Förklaringen till smällen, men hur hon hamnade där va ju nästa fundering.. Där sitter hon med ett stort skåp över sig och med lite halvpanik samtidigt som hon skrattar och har ont. Jag skrattade så jag knappt fick luft och va tvungen att samla mig innan jag kunde påbörja operation "få bort anna under ett skåp" vilket va lättare sagt än gjort! Det va tungt skåpet ska ni veta, jag fick bort henne men skåpet fick vi inte tillbaka till sin rätta plats för det va så tungt. Behöver jag säga att vi skyndade oss därifrån.. Undra va personalen tänkte när dom gjorde denna upptäckt. haha!

Förklaringen anna hade till händelsen:
- Jag skulle testa om jag fick plats i skåpet, men det fick jag ju uppenbarligen inte!

Ett gott skratt förlänger livet o den knasan har gett mig många!♥ Jag kommer leva lääänge!


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, kommer ihåg när ni kom till stan sen.. haha och annas märken!

2010-03-21 @ 19:07:32
URL: http://mmalinh.blogg.se/
Postat av: anna

hahhaha, din goding då!:D ska allt ge dej mer skratt!<3 haha

2010-03-22 @ 16:22:17
URL: http://aannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0