DAMN YOU´RE HOT!

Inte trodde jag att dagen skulle komma då jag, linnea sitter kvar i skolan till HALV FEM! Inte en kotte kvar inte ens min lärare ville stanna och sällskapa mig. Så en oerfaren linnea fick all by herself lista ut hur adobe premier pro cs3 fungerar och ja efter flera om och men så lyckades jag nå ett resultat. Om det blev bra eller inte det hör inte till! Klart blev det och det va målet, så nu har även jag ett projekt att redovisa imorrnbitti, Här på deen!

Hem lite fort och sen iväg fort igen, mot örebro där skor skulle hittas! Drog med mig mamma min men hon va ju mycket till hjälp, slutade med att det va hon som hade flera par i näven och frågade om råd vilka hon skulle köpa. Men tillsist slutade det med att mina älsklingar jag suktat över ett tag nu fick följa med mig hem♥ En storlek förstora men det spelar då ingen roll!


Grrrr..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0