Första dagen - check!

Har varit en lång första dag på jobbet idag trots den långa sovmorgonen, kom hem 19 och nu är jag redo för att slockna på kudden. O nu börja det pipa i mitt öra.. var god anteckna. Antar att jag i vilket fall inte kan klaga på mitt jobb som består bland det jag gillar allra mest som är att fota. Under hela dan är det vad jag har gjort, fotat, redigerat och lagt upp bilder på deras hemsida.

Lovade ju bättre uppdatering förut och just nu finns det inte mycket rum för annat än en sak i mitt huvud så vet inte riktigt va jag kan komma med nu, jo jag vet! Under dan igår va jag och mamma i karlstad och kollade Agility SM. Min otroligt duktiga vän Malin, tävlade i både lag och inviduellt och vinner SM GULD i BÅDA loppen! DÅ mina okunniga vänner ÄR man GRYM! Stort grattis till er igen! ♥





Fick ett sms idag om att mina skor och min ring har kommit, YEEEEY!
Gonatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0