Trodde inte dagen skulle komma..

Trodde inte dagen skulle komma då jag går till skolan utan jacka och känner mig för varmt klädd, ett linne en kofta och harmes byxor kändes väldigt påklätt idag. Nu ligger jag på en filt på gräsmattan hemma och har redan slutat. Väntar på att malin ska sluta så vi kan gå och ta en fika på strand caféet.

Började dagen med försovning och försening, hittade tillslut carina ute på en bänk där hon talade om våra slutbetyg i svenskan. Sänkt mig till ett vg, visst ett bra betyg men jävligt pissigt när man vet att man kan så jävla mycket mer o att man inte fått visat va man går för. Aja, får va nöjd ändå. Tyvär även sänkt mig i matten o där från vg till g. Men jag förtjänade väll aldrig det där vg egentligen i nian ändå så... okejrå. Men jag är ju bara NÅRA YNKA JÄVLA POÄNG IFRÅN GRÄNSEN HELA JÄVLA TIDEN! GAAH




Efter dom två "lektionerna" hade vi lunch så evelina o jag knallade upp till stan o köpte jordgubbar för 30 spänn och fick ett jobb på köpet. Catching! Fast jag vet inte om jag nappade ändå.. Har ju ändå jobb hela juli nästan o tjänar tillräckligt mycket då!

Sen slutade vi för dagen på grund av att våran naturkunskapslärare hade blivit ledsen o arg för att elever frågat efter sina resultat på prov.. Underbara dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0