He´s with me..

Fick igen för att jag hade en slappardag igår, upp med tuppen klockan åtta för att hjälpa till på agilitytävling, fick äran att vara speaker i stort sett hela tävlingen igenom. Men det gick bra! Kom hem för en timma sen ungefär och precis kommit ur en varm skön dusch. Ikväll blir det mys med min alldeles egna allaah! Looking forward! Nu har jag lite tid över så tänkte dela med mig av bilderna jag tog på balen. Nån som vet vem som blev balens drottning/kung förresten? Missat det..


























You can never have something that you one time unchoosed...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad bra bilder du har tagit :D Och vilka fina bilder på Marie :D Puss <3

2010-06-14 @ 21:42:55
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0